Förmiddagen på Ge-Kås

Japp jag och mamma fick ett ryck vid 10 tiden och stack till Ullared.....
Hittade 2 linnen ett rosa och ett svart båda ribbade. sen blev det lite annat små plock. som vanligt.
Sen blev det direkt ner till gymmet och träna skiten ur mig. Så skönt.....
men nu får man se vad som händer i den sena eftermiddagen...... kanske en tur runt ätran kanske vem vet inte jag iaf. ihihhi

Skönt att vara lite ledig nu innan jag börjar jobba helt alena (ok inte helt själv men jag går inte brevid) på måndag.

Sen e man ju inte farligt avis på svärföräldrarna ... som åker till Cypern i mon eftermiddag.... skönt det hade vart att åka i väg.....
hoppas att jag och jörgen kan göra det har ju inte haft jätte mycket tid för varandra nu precis. 8 veckor i Kina och innan det blev det ca 4 veckors förberedelser inför OS. Så det hade vart jätte mysigt om vi kunde åka i väg.

vi får se vad som händer....

puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0