Biljardboll

Hade en rolig diskussion med en brukare för några veckor sedan.
Jag hjälpte han på morgonen .... han sitter vid handfatet, tvättar sig mm när han är färdig så ber han mig att kamma till hans hår.
Han har rätt mycket hår för en man i 89 års ålder.
Så frågade jag om hans far hade mycket hår oxå men så va inte fallet. han sa -"jag har bara haft tur"
Så började vi prata hår mode för killar fortsatte och fortsatte så kom vi till dagens mode att många killar rakar av sig håret fast de inte har börjat tappa något hår.
han frågar- "Vad tycker du om killar som rakar av håret och ser ut som biljardbollar i huvet?"
jag svarar- jag tycker att det e snyggt och gillar det mycket.
han -"erkänn att din kille rakar av sig håret?"
jag- "jo det gör han och han ser förbaskat bra ut i det med" *ler*
han -"ja det e tur att smaken e som baken"

puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0