Träff med prästen i går

Japp så va det !
Jag ska ju som sagt bli gud mor till mitt kusin barn Nathalie.......som ska döpas den 11 maj.
så man fick ju snacka ihop sig lite med prästen vem jag va och så men det va trevligt......fick sätta sin kunskaper på prov när det gäller dopet och vad en fadder e till för och jag fick ett GOD KÄNT betyg....hihihi
Mitt andra kusin barn va det full rulle på efter han fått i sig lite saft i magen ........jäklar viken socker kik..hihihi

Han ville promt va med på kort oxå så visst får man det söt som man e..... här e lite kort

     ska pilla på allt hihihi


  Jag och Leo


 kolla ögonen                            lilla Nathalie

  Söt två                                       mitt söta gudbarn



Mina ögon stenar *ler*


kram ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0