Shopping!!!

Idag var vi på Eurostop i Halmstad och shoppade lite......
in handlade en ny klocka superfin ser ut som ett fint arm band...denna då i silver......
det bleväven dop present handlat ...det blev ett silver hjärta med vit sten i (fick själv ett likadant när jag själv döptes) och då en kedja till och ett fins smyke skrin i tenn, den va hjärt formad ochstod på 3 små ben....fint så.....

skönt att fått inhandlat detta nu så man slipper oroa sig senare.

Kanske inte har nämt det men jag har ju slingat/blonerat mitt kära huvud nu det blev ljust men jag vänjer mig...ihihihihi.....

nej nu ska jag kolla film i min ensam het......

So long far well ... love ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0