Poliser på cykel

I dag har det art en seg dag i skolan. slutade vid 12 tiden skönt som den....gick genom stan hem och tänkte glo på folk som ja e bäst på hihihihi............kommer till hörnan telia intersport så går där 2 snutar flåt poliser med cykel tyckte det såg lagom ful ut............värsta miami cops ju....hihihihi............2 bastanta ok vältänade killar i sina bästa är (35 ca) med polis kläder, likadana cyklar gå genom lilla falkenberg hihi....visst kanon bra att det inte alltid åker bil och blir stela................

nog om det min dag förgyldes när jag kom hem......gick in kollade på köksbordet är ligger det........skatte papprena....blev lite nervös.....undrade hur mycket jag vart tvungen att betala......öppnar försiktigt...viker upp pappret och vips läste de minst 5 ggr.....Att få till bax!!!!!!!!!!!!!!!! tjohoooooo aldig i mitt vuxna liv har jag fått tillbax....men nu för en gångs skull behöve jag inte betala 3 - 4000 kr..............yipppppppie.

nanannananaaaaa nehe nu ska jag ut och gå i den fina solen ses pease

love♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0