minst 12 000

Igår var skolan igång kul och träffa alla igen.....
En stegräknare blev in köpt med..rätt kul..vi satt och diskuterade det i går en tjej i klassen håller på att banta och hade köpt sig en stegräknare. hon sa att hon ska gå minst 12 000 steg om dagen och jag snappade upp det...började imorse att ut och gå innan frukost så kl 05,30 gick jag upp och var ute i ca 30 min och gick....
visst har ju kosten med saken attgöra med och den försöker vi göra nått åt....

så i dag blev det 14 843 steg och 10,39km blev det...!
rätt bra tycker jag eller hur så nu får vise vad de ligger på i morn....
det e ju väldigt sköt att röra sig och speciellt i det fina vädret vi haft i dag........

kram ♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0