Ett väldans tempo såman blir knäpp.!!

Det e ett sånt tempo i skolan att jag håller på att bli galen....då menar jag knäpp.........
I förr går fick jag ett nervöst sammanbrott / panik attack .....
jag va helt förstörd....va hur ledsen som helst det va nästan så illa att jag inte vet vad jag hade gjort om jag hade vart själv hemma....hemskt men sant.......

Det va likadant i går men jag fick band på mig själv och gick ut och gick en runda på 2 timmar så blev det bättre.......
Det e hemskt att det ska va så mycket att göra i skolan att man mår dåligt.....
Sen att min älskling åker till Thailand gör ju inte saken mycke bättre heller............

Men i dag har jag vart lugn än så länge:). Har vart duktig och vart och tränat med min bror på SCA. Tack för det bro....

Även fått pluggat lite det som ska va färdigt på måndag......

Nu tänkte jag att jag skull städa lite orkade inte det i går........


                                                                                                  kram ♥suz♥



Kommentarer
ria

Men gumman
Varför sa du inte det så att vi kan stötta varandra. Jag har också sånna dagar då jag känner mig som en stor idiot och att jag inte alls hinner med alla adnras tempo. Det är så lätt att man bara drar iväg och inte tänker på alla andra. Jag sa det till alla i gruppen att vi måste stötta varandra i stället för att bara hacka på varandra. Jag har varit riktigt nere visa eftermiddagar när jag kommer från skolan.
Kram... Nya tag på måndag

2008-04-12 @ 13:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0