ännu en tisdag

Läste precis min klass kompis blogg om hur vi hållit i hop hela tiden och efter en bowling kväll har allt blivit konstigt jag håller med dig...men det e inte bara du vännen som känner dig som en idiot (vilket inte någon av oss e ).............we must keep our head high my friend...........

Nu sitter mannen i mitt liv nere i thailand på en srand och har det gott.....skönt för dig älskling men du har vart borta en dag och det känns tomt alla redan....tur att telefoner finns......tur att kärleken fnns hos oss iaf fast du har det skönt och varmt.......

Fick lära mig en ny sak i dag och det va nått jag aldrig hört innan Att fågel bajs fräter på lacken på bilen! jag blev helt för vånad tur att man lär sig nått nytt varje dag...............

love u J..........♥suz♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0